Friday, July 23, 2010

" 5 BULAN " SUDAH BERLALU

Begitu pantas masa berlalu... diam tak diam sudah lima bulan aku di sini... di Library Daerah... Kalau orang tanya pe perasaan ku... tentu lah perasaan yg bercampur- campur.... ade

Suka
Duka
Indah
Pahit
Manis

Semua ade......................... itulah yg menjadikan hidupku lebih matang, berwarna- warni serta menjadikan aku lebih menghargai masa dan usia... wah!... iye.. ke aku nie..menghargai masa ?? tapi kekadang aku nie pandai gak membuang masa... pandai gak dtg malas nyer... kawan- kawan maafkan lah aku...

Di sini ... aku cuba belajar perkara baru... kawan- kawan maafkan aku sekali lagi sebab aku nie kalau belajar lambat sungguh nak meresap kat otak... kawan- kawan kena sabar ler kalau ajar aku... kepada kak Miss , Ucu n Ayu.. timakasih di atas kesudiaan kalian mengajarku.. muda- mudahan kalian akan mendapat pahala diatas keikhlasan mengajar aku... aku tak akan lupakan jasa kalian semua...

Kepada semua staf Library Daerah... aku ingin menyatakan bahawa aku cayang kalian semua.

* kepada Kak Miss maaf eeee.. da kena tegur ngan kak Miss baru aku nak up date blog nie... ha ha ha...* :D

No comments:

Post a Comment