Monday, December 13, 2010

SILATURRAHIM / PERSAUDARAAN

Ikatan kasih sayang dan silaturrahim .. bak lautan tak bertepi ..


Aku berjanji pada dye..

juga berjanji pada diri ku..

Bahawa aku tidak sesekali akan..

memutuskan ikatan silaturrahim antara kite..

walau ape pun terjadi..

hanya tuhan saja yg dapat memisahkan kite..


Ya Allah..

Aku sayang pada dye..

juga sayang pada keluarganyer..

Keluarganyer telah ku anggap seperti keluarga ku sendiri..

Perkenalan aku dgn dye memang sudah takdir dari NYA..

Aku amat bersyukur kerana dapat kenal dgn mu..


Ya Allah..

Mudah- mudahan keluarga ku juga dapat menerima kehadiran dye..

Semoga suami ku ..

juga anak ku..

dapat menerima dye..dlm hidup mereka..


Ya Allah..

aku bersyukur..

Punya suami yg penyayang..

yang mendengar dan memahami aku..

Syukur pda mu Ya Allah..

No comments:

Post a Comment