Sunday, February 6, 2011

KEHILANGAN

Sesungguhnyer aku tak mampu mengharungi sebuah KEHILANGAN
Juga aku tak mampu mengharungi kehidupan tanpa mu
Tapi aku harus pasrah
Juga aku Redha atas ape juga...
Samaada dugaan mahupun cabaran
Onak - duri kehidupan..
Aku tetap Redha..

Ape lah yg ingin dikejarkan sangat....
Kehidupan dunia yg sementara....
Semua yg ade di dunia ini pinjaman semuanyer..

KEHILANGAN seseorang yg amat disayangi
memang memeritkan..
namun jika kite kembali kepada fitrah kehidupan..
berlapang dada dan bersabar
semua itu mendapat ganjaran dan pahala dari yg maha ESA..

YA ALLAH...
jadikan lah hamba mu ini orang yg sabar..
sentiasa bersyukur kepada MU..
Yg penting REDHA diatas semua yg berlaku..

AMIN...semoga hidupku lebih aman dan bahagia selepas ini...

No comments:

Post a Comment